Adieu l'armailli
Switzerland. After 54 years of mountain farming, Robert Guillet is probably living his last saison on his mountain pasture. Victim of speculation, the old mountain cheese-maker has no more land nor cattle to transmit to his son Benoît. After more than a year of filming the Guillet family, Hugues de Wurstemberger and Didier Schmutz propose a reflection on the future of the craftsmen of the Swiss mountain pastures. Beyond the tragic destiny of the mountain cheese-maker and his family is there still a future for the mountain and hill farming?