Private Banking
What does the change in the Swiss financial system mean for the future? Is this the end of the private bank Weyer? In the midst of the crisis, founder Leopold Weyer suffers a heart attack. His illegitimate daughter Caroline tries to save her father's life's work against bitter opposition - and reveals not only the bank's secrets, but also those of her family.