11:23 - 09:59 (Projekt Angst)
The film tells the “real” story of six drama school students who become involved in an unusual experiment shortly before graduation. In a former fortress in the Swiss Alps they take on dares to test their courage and confront their fears. What begins as a supposedly harmless foray gradually turns into a terrifying experience – in which they can no longer distinguish between the game and reality.