111 – Echoes From Halifax
A drama about the crash of Swissair Flight 111 off Halifax on 2 September 1998, without showing the disaster itself. It sheds light on the fates associated with the disaster and its worldwide repercussions. The film shows how this tragic moment changed lives, united people through grief and shaped our view of what is important in life.