117 Police Secours
Fights on Saturday nights, drug-dealers in action, interrogations and night beats make up the daily lot of a police officer. Revolving around a division of the Lausanne Emergency Police Service, several incidents such as these follow on from one another. In a stark atmosphere, with neither interviws nor off-camera voices, “117 Police Secours” delivers an original account that gives insight into the complex world of the police force.