3 / 19 - Il Giardino del Re
Camilla is a successful lawyer and mother of a grown-up daughter. A late-night traffic accident, possibly her fault, in which a sans-papier dies, turns her life upside down. This unnamed dead man prompts her to conduct private investigations that take her far away from familiar places and people.