4:00 Bullingerplatz
A woman is passing through her home town, that isn’t home to her anymore. She has an appointment at 4 p.m., Bullingerplatz and everybody’s late except she and Kerim. They were once close, but haven't spoken for a long time. Strained and estranged they now wait together.