5:30 – di Marco D'Anna
When, 50 years later, Marco D'Anna went to photograph bullfights in the same places frequented by René Burri, what had once seemed an immortal tradition had become increasingly subject to criticism. Does modernity want to eliminate the spectacle of death and a ritual that it no longer understands? With an original amalgamation of film and photographs, Marco D'Anna manages to create a space for reflection through a sophisticated aesthetic language.