8 Tage im August
Two happy families, a quiet beach and a house in the hills above the Adriatic Sea. It could be so perfect. But when teenager Finn has a breakdown it brings turmoil not only to the friendship between the families but also to the relationship between his parents Helena and Adam. Eight days in August that change everything.