À la recherche d'Aline
Rokhaya, a young director, returns to her home in Dakar to make a film about a local historical figure. Throughout her research, which consists of interviews with local personalities, discussions with her team and fictional scenes shot on location, we discover the story of Aline Sitoe Diatta.