À vendredi, Robinson
“We should start with a correspondence. Ebrahim can send me a letter this Friday, and I’ll answer him next Friday. So, see you Friday, Robinson!” And so, Jean-Luc Godard stages himself in his daily thought, wisely desperate, and sends images and words. Ebrahim Golestan tries to decode these UFO-messages and skilfully seeks to bring them back to the appearance of reason. Does the existence of poets still have any meaning in these times of distress?