Acht Blumen
Benjamin Lewis is a 25-year-old whose circle of friends exists solely on the social platform Tracebook. That he lives in a house beneath a highway overpass doesn’t bother him. Today, just having reached his 1000th friend, he wants to meet his virtual girlfriend in person. But destiny will change his entire virtual life, so that everything takes a different course than planned on Tracebook! A story about modern friendship, love and social isolation.