Antier noche
Juan Francisco is twelve years old and lives in a village in southern Spain, surrounded by ancient oak trees and solar panels. Through hunting with greyhounds, he discovers the close relationship between humans and animals. Santi and Antonio are part of a youthful modernity that coexists with the oldest of traditions. Pepa is a young mother who works as a seasonal worker in the slaughterhouse. The choral portrait of this youth reveals a land of hares and donkeys, love stories, fires and rave parties.