Bonne espérance
As housemistress in a home for young women at risk, Stéphanie’s whole life revolves around her work. Her commitment is shaken when Tamara, a 16-year-old runaway, is brought back by the police. Trying to deal with the institution’s tight surveillance and hostility of the other girls, Tamara tries to befriend Stéphanie.