Brunaupark
Brunaupark, Zurich: Five residential complexes, 405 flats. The Crédit Suisse pension fund is planning new buildings and has cancelled half of the flats. While many leave the estate, some hold out. Over three years, the film observes the uncertainty and the gradual transformation of this living space.