Cherubs
A dark comedy about two exiled angels condemned to document every human suicide for eternity. The elder, once a high-ranking seraph who refused to carry out the Divine Flood, has lost all faith in God and he’s now jaded and bitter. The younger, cast out for a lesser sin, still dreams of returning to Heaven. As they wander through the wreckage of human despair, they question pain, faith and existence, between dark humour and profound reflection.