Cronofobia
Suter is a lonely guy, constantly in motion, escaping his true self. During the day, he travels through Switzerland, creating new identities and incognito evaluating the quality of customer service in shops and hotel rooms, while at night, he secretly observes the life of another lonely person: Anna, a rebel struggling with complicated grief. But this fragile balance is soon destroyed, when Anna finds out about Suter’s dark secret.