Die letzte Pointe
Gertrud (89) has only one thing in mind when she smiles at the man online, even though she has no memory of doing so: to determine the final stages of her life herself before winding up in the dementia ward. But neither her end-of-life therapist or her family nor her suitor can be coaxed into honouring her request.