Dieter
Dieter, the ailing sculptor, has not been able to work properly for a long time, simple things fail him. His thoughts keep taking him away from his workshop into another, fantastic world, into mysterious landscapes. He tries to capture his fleeting memories until the end of his journey and time, where he loses himself and vanishes.