Dora oder Die sexuellen Neurosen unserer Eltern
At the age of 18, Dora is just beginning to blossom. Her mother Kristin has recently decided that Dora’s psychotherapeutic medication is no longer necessary. As the mentally disabled young woman rushes headlong into life, a man takes a liking to her. The two soon become sexually involved – much to Kristin’s dismay. Unbeknownst to her parents, Dora continues meeting the dubious man, who is obviously taken with her unrestrained sensuality. Whilst her mother’s attempts to have a second child have thus far been of no avail, Dora becomes pregnant.