Du&Ich
Different cultural backgrounds and the sterile apartment building in the suburbs are not Linda and Sevilay’s problem. The problem for these two 15-year-old friends is their messed up parents. What the two teenagers really want to do is run away. Things come to a head on Linda’s birthday.