Eddy
Eddy’s favourite hobby is basketball. He is out shooting a few hoops one day when the bad guys from the neighbourhood take away his basketball and send him to the bench. But Eddy never really lets the ball leave his side and will go to great lengths to retrieve his beloved basketball – even in the face of danger.