El tiempo nublado
The Paraguayan director Arami Ullon has lived in Basel for a number of years. Her mother, who is suffering from epilepsy and Parkinson’s, lives in Asunción. Because neither daughter nor mother can afford to pay a professional caretaker, Julia cares for her around the clock for a modest salary. In recent months, however, the mother's health has increasingly deteriorated. Julia can no longer cope with the situation and wants to quit her job. Since no one except Arami can look after her mother, she has to return to Paraguay and face her past.