Father Bless Us
Ana goes to church every morning to pray. One day, her lover Agnès decides to follow her to find out more about why she goes to pray every day. When Ana becomes aware of her presence in the Orthodox church, her first instinct is to reject her, but soon, in a surge of love bordering on the absolute, the two women reinvent the sacred ritual of marriage.