Fogo do vento
Soraia works the grape harvest and is the protagonist of an almost lost ritual. She faces a large black bull that has escaped. At the top of the trees, on a plane between worlds, the community shares bread with the ancestors summoned to celebrate life and wine. We enter the great dreamlike night, where nature also speaks. It's burning, the fire of the wind that brings the heatwave.