Forbidden Voices
Their voices are suppressed, prohibited and censored. But Yoani Sánchez, Zeng Jinyan and Farnaz Seifi are not frightened of their dictatorial regimes. These fearless women stand for a new, networked generation of modern rebels. In Cuba, China and Iran their blogs shake the foundations of the state information monopoly – thereby putting their lives at risk.