Frau Loosli
Mrs Loosli is old. She lives alone on her farm. Being alone is her ultimate life task. A young film crew observes an old woman’s everyday life and documents how each morning she braces herself against loneliness and the emptiness of life. The result is a film that widens the horizon and captures beauty in the ordinary.