Hell for Leather
“Hell for Leather”, an “opera on wheels”, is an electrifying vision of heaven, hell, and the earth that lies uneasily between them: Seven devils astride motorbikes, spat from heaven into the London of the 90's, singing and spreading fear and terror among men. Alas, to the sorrow of one “heavenly voice” these degraded earthlings find pleasure in pain.