Ins Holz
Snow, ice, sweat and the sound of chainsaws. Every four years, over a period of three months in winter, wood is cut in a steep mountain forest above Lake Aegeri in the Canton of Zug and prepared for log rafting. Neither technology nor progress has been able to replace this traditional craft.