Intimity
As she is showering, dressing, putting on her make-up, a woman bares her soul. She speaks of her fears, her complexes, and the process of accepting – even loving – herself. Insecure, she loves neither her body nor her face. Then, one day, she starts posing as a photography model for a friend. With the passing of time, the photographs reveal to her the beauty of herself.