Jimmie
Kathy is a single mother who is reluctant to have her 17-year-old autistic son Jimmie return to a home. After he completes school, she takes him in, even though everyone dissuades her from doing so. Painful though it is, she is forced to accept that her proximity to Jimmie does not have the desired effect for his progress. On the contrary, his reactions to the unfamiliar situation are fierce, taking her to her limits time and again. The only thing that makes Jimmie feel comfortable is swimming: his greatest passion. When the swim coach discovers his talent, new prospects seem to open for him.