Julian
Julian has been living in an old warehouse for twelve years, building harpsichords. When he faces eviction from his live-in workshop, he is confronted with the fact that he has neglected himself as a human being; he is suddenly aware of his lifestyle, and of the ever more pressing questions about his future and his purpose in life.