Karies
In a cave in the incisor, the shaman is ambitiously working on a huge mural. When she runs out of paint, she sets off for the wisdom tooth at the very back of the oral cavity to get new ones. Her journey is arduous as toothpaste storms sweep through the dentition: the television presenter to whom the mouth belongs prepares to deliver the weather report with a brilliant white smile.