Kurak
A young girl who secretly works as a webcam model becomes the victim of a blackmailer. A curator organises a provocative exhibition, “Feminnale”, which triggers a major scandal and is attacked by conservative nationalists. And a woman whose young daughter commits suicide after being drugged and raped by the son of a powerful politician and later finding her video on the internet. Three interwoven fates of women in the deeply patriarchal society of today's Kyrgyzstan, based on true events.