Summer, 1975. A thirteen-year-old girl is returned to the family she didn't know she belonged to. Suddenly she loses everything from her previous life: a comfortable home and the exclusive affection reserved for an only child, and finds herself in a strange world barely reached by progress, forced to share a small, dark house with her natural parents and five other brothers she had never met before.