L'amour, l'argent, l'amour
Road movie. Love story. When they meet she is a streetwalker, and he is on the scrapheap of the unemployed. His arm is in a plaster. It is winter. They fall in love, and decide to go away together. A film about the coldness of vending machines, the coldness of prostitution, and the coldness of love in search of warmth. A real fairy tale: how can two children survive the winter? A sort of western on the subject of love. With a miraculously happy ending.