Laundry
Johannesburg, 1968. Khuthala hates his father's laundry and doesn't want to take over the family business. But the apartheid government is cracking down on black business ownership. Khuthala is torn between pursuing his own dreams of becoming a musician and fighting against the injustice that threatens the business, his only means of subsistence and the glue that holds their family together.