Les Paradis de Diane
On a winter’s evening, a woman wanders through the busy streets of Benidorm. Diane is alone, with only a bag from the pharmacy in her arms. She has left behind Martin and her newborn baby at the women’s clinic in Zurich. In the glow of the neon signs, Diane seems like a shadow moving to the beat of the city – a Mediterranean Las Vegas in decline. In this parallel world of all-inclusive tourists, revelers and eccentrics, Diane meets Rose. Without many words, these two strangers find their way to each other, a mutual adoption of two lonely souls. Far from home, Diane reconnects with her body and finds truth.