Les heures-encre
Frank burns himself to death at his job in protest against the inhumane working conditions. Two stories emerge from this tragic incident. Léa, Frank’s wife, who is searching for the truth. Igor, an employee who finds the dead body and steals the letter of protest for fear of losing his job.