Lokoza
In the Durban South Basin, Themba lives with his father near an oil refinery. He’s in love with Khanya, his best friend. Khanya has a new boyfriend, KG, who promises her a safe future. The more their relationship grows, the more Themba must fight to get her back, until he goes one step too far.