Man In A Room
Based on David Shrigley's graphic novel of the same title, a man spends his time laying on his bed sleeping, staring at the ceiling, drinking beer, calling prostitutes and sleeping again. His only company is a spider that dangles from the ceiling and a rat that watches him from a hole in the wall. One day, God comes to tell the man that he must change his ways or he will go to hell. The man must make a choice.