Mary Anning
In 1811, Mary Anning, an inquisitive and tenacious twelve-year-old girl, spends her days searching for fossils. Her father passed on this passion to her, but her life suddenly changes when he disappears, leaving behind a mysterious drawing and a struggling family. Determined to help her mother and brother, Mary tries to uncover the secret of the drawing. She will discover so much more than just fossils: friendships, adventures, and the very start of palaeontology.