Matta und Matto
In a dystopian world where touch is forbidden, Matta and Matto offer refuge to the lonely at Hotel Vaip. In the deceptive labyrinth of mind bending rooms at their transient hotel, deepest desires are fulfilled and surpassed, but this comes at a price.