Miles & War
What kind of people repeatedly attempt to put an end to conflicts and bloodshed in crisis areas on a daily basis? A portrait of three men who face war and bombs with words. A personal look at today’s conflicts, the efforts to end them and an uncommon profession: private peace mediators.