Milky Way
In the inclement atmosphere of the blue-collar town of La Chaux-de-Fonds, Fredo (45), Paul (30) and Nadia (23) live a daily routine comprised of friction, frustrations and small pleasures. Three stories, three lives on the brink of the abyss, verge of collapse and the flight straight through France to the North Sea on the Belgian coast. This road movie intermixes different genres, depicting characters who have waited too long and therefore missed the chance to start all over again.