Monsieur Du Lit
Have you ever wondered who was the last person to sleep in the hotel bed you're about to spend the night? A talking bed recounts strange happenings and tales of unforgettable guests who've slept in the luxury suite. This film will change your next hotel experience. Short and painless. Good night.