Moskau Einfach!
In 1989, Switzerland was shocked by a scandal: over 900’000 people were monitored for their political convictions. The zealous policeman Viktor Schuler is sent to the Zurich Schauspielhaus to observe the left-wing theatre scene. But soon he falls in love with the actress Odile, whom he is supposed to monitor. There is no going back: He must choose between his mission and his heart.