Nach dem Fall…
Two brothers trying to patch up their relationship. Filmmaker and younger brother Marcel Wyss hopes to rebuild the trust he has lost in his older brother, and embarks on a trip to Spain with him. The brothers soon find their roles reversed from that of helper to helpee and vice versa. Although they hope to turn a new leaf and get on a more equal footing with each other, a difficult drug addiction in the family needs to be urgently addressed.