Nirin
Nirin is 6 years old. His mother had promised they would go on a lovely, long trip and Nirin is eagerly looking forward to discovering his country on a journey in a bush taxi, together with his two younger brothers. It’s the first time he’s leaving his native village in Madagascar. However, this great journey doesn’t turn out the way Nirin had imagined it.