Ours
An amateur filmmaker who has filmed bears for years, contacts a film school looking for someone to edit his images into a film. A student comes forward. But when she digitises his archive, she discovers that the recordings are not only of bears. A discussion ensues about the power of a gaze and its voyeuristic violence.